Clientul cu cea mai bună creaţie de print va primi un milion de lei de la Gazeta Sporturilor

Despre campanie

Dăm 1 milion de lei în spațiu publicitar în Gazeta Sporturilor și în revistele BBC Top Gear, BBC Good Food, BBC Science World pentru cea mai creativă campanie de print din România.

Competiţia de creativitate în gândirea şi execuţia campaniilor de print îşi prelungeşte perioada de înscriere până pe 31 octombrie 2013. Pot aplica agențiile de media, de creație si clienții, iar câștigătorul va fi brandul. Această marcă își va putea face campanie în valoare de 1 milion de lei vreme de doi ani și jumătate în produsele de print ale companiei Convergent Media.

Credem în puterea unică a presei scrise de a transmite publicului mesaje convingătoare într-un mod singular, așa cum niciun alt mediu nu o poate face.

Toate lucrările vor fi jurizate de un grup de specialiști, nume importante în industriile media și publicitate: Șerban Alexandrescu, Executive Creative Director, Headvertising; Alexandru Dumitrescu, Executive Creative Director, McCann Erickson; Cristian ‘Kit’ Paul, Creative Director & Founding Partner, Brandient și Victor Stroe, Director de Strategie, Leo Burnett.

În perioada de înscrieri, 7 ianuarie – 31 octombrie 2013, agențiile și clienții vor putea depune maxim trei lucrări diferite, iar câștigătorul va fi desemnat în perioada 25 noiembrie – 6 decembrie 2013. Campaniile nu trebuie să fie exclusiv de print, dar în evaluare se va puncta exclusiv componenta de print. Creația câștigătoare va fi publicată în Gazeta Sporturilor, în decembrie 2013. Brand-ul câştigător va putea consuma spaţiul publicitar cu orice campanie pe care o va avea. Campania este inspirată de o idee a USA Today.

Juriul

Șerban Alexandrescu

Executive Creative Director, Headvertising

Șerban a intrat în publicitate după ce a studiat scenaristica, la European Film College și la Academia de Teatru și Film din București. A început copywriter la Graffiti/BBDO în 1994, apoi a fost creative director la Young & Rubicam.

A fondat în 1998 agenția Headvertising. Departamentul de creație pe care l-a construit a fost autorul a numeroase premiere naționale în domeniu. Astfel, Headvertising a obținut primul Golden Drumstick pe video la Portoroz, și primul Golden Watch obținut de o campanie românească la același festival. “Taraful” lui Xnet a fost prima reclamă românească publicată în Luerzer’s Archive.

A fost vice-președinte al Romanian Advertising Agencies Association și președinte fondator al lui Art Director’s Club of Romania. A predat scenaristica și publicitate la secția de Comunicare Audiovizuală din cadrul Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografie.

Din 2009 predă și în cadrul Școlii ADC. A susținut numeroase cursuri, seminare și traininguri specializate în naratologie, scenaristică, creative writing și comunicare comercială.

Alexandru Dumitrescu

Executive Creative Director, McCann Erickson

Alexandru a absolvit Facultatea de Jurnalism și Știintele Comunicarii din cadrul Universității București, după ce a terminat Liceul Teoretic Aurel Vlaicu din Breaza.

A lucrat primii doi ani în presă, ca reporter/redactor la Mediafax în perioada 1995-1996. Apoi, a ocupat poziția de copywriter la DDB, după care, în octombrie 1998, s-a mutat la McCann.

A lucrat, timp de 13 ani, pe multiple conturi printre care McDonald’s, Sony, Volkswagen, mai multe mărci ale The Coca-Cola Company, mai multe mărci ale companiilor de bere Interbrew (actuala StarBev) și Heineken, plus multe brand-uri Nestle.

Cristian ‘Kit’ Paul

Creative Director & Founding Partner, Brandient

În calitate de partener fondator şi director de creaţie al Brandient, Cristian ‘Kit’ Paul conduce echipa de creaţie şi asigură direcţia creativă a tuturor proiectelor de design. Experienţa sa vine din sutele de proiecte pe care le-a supervizat la nivel de design şi creaţie, de la brand-uri din zona tehnologiei până la mari lanţuri de magazine, bănci sau companii publice.

În ultimii zece ani, Kit a devenit unul dintre cei mai remarcabili brand designers din Europa Centrala şi de Est, cu mai multe premii internaţionale de design câştigate: Rebrand 100, Graphics Awards (SUA), Identity Best of the Best (Moscova), EULDA (European Logo Design Annual) şi Pentawards. În acelaşi timp, proiectele sale au fost publicate în multiple cărţi de specialitate şi reviste. În aprilie 2009, Kit a primit cea mai mare distincţie la Rebrand100 – Best of Awards, pentru rebranding-ul Dedeman, liderul companiilor DIY în România. Ca o altă recunoaştere a competenţelor sale, a fost invitat să jurizeze competiţii internaţionale de design, ca LogoLounge (SUA), Identity: Best of the Best (Moscova) şi HiiiBrand (China).

Înainte de lansarea companiei de consultanţă în branding împreună cu partenerii săi în 2002, a lucrat ca art director şi creative director în agenţiile de publicitate Graffiti/BBDO, Tempo Advertising şi D’Arcy în Bucureşti şi a fost, de asemenea, freelancer în design grafic în Bucureşti şi Singapore. Multe din campaniile sale de publicitate au câştigat premii şi nominalizări naţionale şi internaţionale.

Carismatic în prezentări şi mai degrabă introvertit în viaţa personală, Kit este preocupat constant de rolul pe care îl ocupă design-ul în cadrul comunităţilor şi de responsabilitatea socială a designer-ului.

Victor Stroe

Director de Strategie, Leo Burnett

Victor crede “în magia publicității lucide. Atunci când gândirea analitică este aliată creativității debordante se poate naște acea magie care te face să iubești publicitatea, te face să te simți privilegiat că lucrezi în domeniu”.

Spune că “Dualitatea logicii magice l-a urmărit mereu”. A absolvit facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, deși terminase liceul de Informatică “Tudor Vianu”, lucrează într-o agenție de creație, deși și-a început cariera în publicitate într-un departament de media.

Ca director de strategie la Leo Burnett a lucrat pe numeroase campanii premiate la festivaluri de eficiență și creativitate de la noi și din străinătate.

După 10 ani de publicitate rămâne “un avocat și un entuziast al disciplinei strategice în comunicare, însă crede că valoarea strategiei este limitată în lipsa unui salt creativ uimitor”.